torsdag 17 juli 2008

Jag är obegripligt intellektuell.

Min boksamling är numera uppdaterad med följande pärmar.

Stjärnor utan svindel - Louise Boije af Gennäs
Ju mer jag ser dig - Louise Boije af Gennäs
Ta vad man vill ha - Louise Boije af Gennäs
Mäns våld mot kvinnor - Mona Eliasson
Våldtäkt & romantik - Katrine Kielos
Smärtbäraren - Åsa Nilsonne
Bitterfittan - Maria Sveland

De här första köpte jag på nätet och när de var försenade var jag bara tvungen att söka mig till närmaste pocketbokhandel. Där plockade jag upp dessa:

Känns det fint att finnas en dag till? - Lena Sundström
Taxi - Alexandra Pascalidou
Laxfiske i Jemen - Paul Torday (som jag gav till Dan).
Jag är allt du drömt - Ali Smith (denna har jag sneglat på många gånger).
Det fattas en tärning - Johanna Thydell

Tänk vilket billigt nöje pocketböcker är! :)

Inga kommentarer: