måndag 9 februari 2009

Dagens.

Plåga: snobbiga och buffliga mellanlåtsaschefer som förutom att de jobbat lika länge som en själv och startat med samma arbete dessutom har slickat till sig positionen.

Sov för lite on account av en helt oförhappandes ångestattack igår natt. Det finns egentligen ingen som helst given anledning vilket gjorde att det kändes ännu gruvligare. Även om jag naturligtvis kan efterhandskonstruera olika teorier till varför. Nåja, det ledde till en mindre trevlig måndag.

Under: slängde ihop mat på endast tjugonio minuter. Avancerade cannellonis i ugnen med feta och spenat, givet med tomatsås (dock ej hemlagad - detta är reserverat de som ej jobbar heltid).

Posten från far innehållandes en kopia på annonsen. Den är iof i ganska dåligt skick men då har jag den åtminstone. Kanske går det att göra något åt saken. Nästa besök i föräldrahemmet ska jag leta efter originalet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sitter inte den på din anslagstavla i lilla rummet där uppe? Har för mig det, eller är det kanske ett foto jag tänker på? /VB igen

MELISENDE sa...

Den gjorde det. Sen la jag den på något annat smart ställe. Jag ska försöka leta efter den vid tillfälle när jag är hos foxen.