söndag 1 november 2009

Alla Helgons skräcknatt

Efter en mycket trevlig visit hos Eva där vi såg Zombieland. Kanske något mer skratt än skräck. ;)

Då vi var mitt ute i skogen åkte vi taxi en bit påväg hem. Det var vanliga taxi stockholm men chauffören var skummare än skummaste sleezen. Han pratade i mobil utan handsfree, lyssnade på porruppläsning på p1 och körde som en biltjuv! Jag sa till honom att han skulle sluta prata. Det gjorde han men körde lika ruttet för det. Sen när vi skulle gå av försökte han få oss att åka längre.
Hade Henke inte varit med skulle jag aldrig åkt med från första början! Smidig som jag är skrev jag ner chaufförens id-nummer. Hans beteende var inte proffsigt någonstans och som kund är det min förbannade plikt att se till att han som minst får en tillsägelse.

2 kommentarer:

Eva sa...

Usch vilka typer det finns!! Kan bara säga bra jobbat! :) Puss

Eva sa...

Å skönt att få det skriftligt här också förresten ;) Tack själva!