tisdag 4 mars 2008

Massa meningslöst babbel

Jag bedriver inte på något sätt en shopping/modeblogg, det finner jag inte särskilt intressant att prata om dag ut och dag in. Däremot måste jag glädjeskutta lite över två par jeans, en tröja och ett linne jag köpte på en av våra större budgetmodekedjor (som numera tar överpris på dock ej på jeans). 425 enkla riksdaler. Eller ja, egentligen mer men jag hade bonus på 500 pix och ooops, inte så många slantar längre. Yay för mig! Så, färdigskuttat.

En tanke som slog mig häromdagen när jag filurade runt på nätet för att finna min nästa tatuering var att en porträttliknande tatuering av Spike vore fint. Nästa tanke var, hur långt är jag då från crazy cat lady, eller har jag redan passerat gränsen? Jag har hört med random kollega men inte fått denna stämpel på mig (och då har jag redan en katt på axeln samt en slinga med leopardmönster på vänster överarm). Hm. Det vore fint att föreviga Spike men sen då...

Nu när jag rantat klart ska jag stödja Dans teoripluggande. Cherio!

Inga kommentarer: