torsdag 21 februari 2013

Londres

En av mina lite mer otippade vänskaper, vi lärde känna varandra över Twitter och sedan träffades vi lite av en slump, har nyligen flyttat till London vilket resulterat i att jag har bokat en resa dit i april. På uppmaning från henne har jag skrivit en önskelista inför besöket.

1. Äta scones till frukost, med massa ost och marmelad!
2. Shopping på River Island, Selfridges & Co, Topshop, Dorothy Perkins, BodyShop, Camden m.fl...
3. Musikal: Moulin Rouge, The Lion King, Billy Elliot, Phantom of the Opera (som jag i och för sig redan sett), Mamma Mia, The Bodyguard eller kanske Once... Hade gärna sett Miss Saigon igen.
4. Nåt skönt uteställe/pub som är häng- och dansvänligt.

Det är verkligen något jag ser fram emot! Möta våren i London, ett litet avbrott från vardagen. Önskar att jag gjorde sånt oftare.

Inga kommentarer: