tisdag 2 juni 2009

Dagens.

Dagens bästa:

* att som vanligt väckas av H med flera ömsinta pussar istället för väckarklockan. Jag vet, jag är bortskämd.
* mina nya skofynd.
* mys med katterna-kväll.
* ett utdrag ur Stephanie Meyers fjärde bok om Edward och Bella har läckt vilket gör att hon ställt in den tills vidare (jag har missat denna information tidigare) men finns nu tillgänglig att läsa på nätet. Vad gör jag?

Dagens sämsta:

* absolut sista stegen med mina leopardsneakers... :'(
* regn, regn, regn.
* äta middag ensam för H är i Danmark.
* ett utdrag ur Stephanie Meyers fjärde bok om Edward och Bella har läckt vilket gör att hon ställt in den tills vidare (jag har missat denna information tidigare) men finns nu tillgänglig att läsa på nätet. Vad gör jag?

1 kommentar:

Feline Flodin sa...

Twilight? O.o Alltså, jag såg filmen. Det kan vara det sämsta jag sett sedan babylon A.D. med Vin Diesel. ;D Fy fan vilken smörja. :)